3/5/11

Comedy Hour


 I'm a teacher which means I get my daily dose of comedy.
 Throughout the course of the day, I encounter alot of material fit for a Chris Rock comedy hour.


Here is just a taste...

1. A student was crying hysterically in class. I sent her friend her out to console her and they BOTH came back crying! WTH!

2. A 8th grade student asked me how to spell "dumb." How should I feel about that?

F21 T-Shirt
Zara pants
Sam Edelman Heels
Aldo Earrings
Turban: Local Beauty Supply


There's more but I've forgotten it already. Plus, I'm not trying to be a hot topic on The Wendy Williams Show for dishing about my job and then having to defend my Constitutional Rights as a blogger.


Nope. Ummm Ummm.
"It ain't wurf it Ms. Ceily"

(If you're new to this blog, you should know there alot of quotes from The Color Purple or Good Times. Know that and you will fit in just fine!)




8 comments:

Charlie, Feminine Bravery said...

Haha, your days sure sound entertaining! Love the shoes, again.

xxx Charlie
Enter my Lipstick Giveaway!

Corie said...

You are so funny! I have a few friends who are either teachers or some part of the administration and I hear the funniest, craziest stories.

btw...I love that T!

Jody said...

Great movie and show.

Sing said...

LOL that is funny. Love the turban, hmm thinking I should take the plunge and try this. I'm scurred though.

Sing said...

LOL that is funny. Love the turban, hmm thinking I should take the plunge and try this.

Christen said...

Thank you for the comedy! After an entire day of studying, I needed to laugh out loud!

laniza said...

^5. I'm a middle school teacher, too, and you won't hear much about my school until I turn in my 2 week notice, ya heard?! lol!

FashionAddict said...

Just from substitute teaching for a few months, I completely agree about the comedy hour, haha :)
I love the outfit and your fun hair! I thought of you when I saw that ASOS had some turbans and fun hats. You always wear hats and fun hairstyles so well!

09 10